SPRZEDAŻ NATURALNA

Autorska metoda sprzedaży Fryderyka Karzełka
Zastanawiasz się, czym właściwie jest sprzedaż naturalna? Jakie cechy powinien mieć taki sprzedawca? Sprzedawca naturalny ma w sobie autentyczną fascynację produktem –wie, że to, co oferuje klientom jest wartościowe i odpowiada na ich potrzeby – nie wciska tak zwanego kitu. Dba, aby produkt idealnie odpowiadał na zapotrzebowanie klienta i wzbudzał u niego satysfakcję oraz zadowolenie.
Co najważniejsze – będąc naturalnym sprzedawcą, nie musisz znać żadnych specjalnych technik, gdyż wszystko zależy od Ciebie i Twojej osobowości. Wiedza odnośnie sprzedaży naturalnej jest ponadczasowa, co sprawia, że odnajdziesz się w każdej sytuacji, przy każdym produkcie i każdym kliencie!
Sprzedawca naturalny z szacunkiem traktuje swojego klienta, dzięki czemu wzbudza zaufanie i autentyczność, a w dalszej kolejności ~ zyskuje lojalnych klientów i zwiększa zyski. Chcesz zostać takim sprzedawcą i uczynić ze sprzedaży własne rzemiosło, pełne pasji i satysfakcji? W takim razie koniecznie weź udział w szkoleniu!
Podczas zajęć dowiesz się, jak wypracować w sobie umiejętność naturalnej sprzedaży; co robić, aby pozostać sobą i jednocześnie osiągać pożądane wyniki. Poznasz zasady skutecznej i naturalnej komunikacji z klientami oraz nauczysz się rozpoznawać ich typy osobowości.
Zrozumiesz, że sprzedaż to tak naprawdę relacja między tobą a klientem, która powinna zakończyć się wynikiem WIN-WIN. Poznasz sposoby na udoskonalenie swoich kompetencji miękkich, aby bezproblemowo odnajdywać się w kontaktach z klientami..
Zrozumiesz także, że możesz budować swój biznes i sprzedawać produkty lub usługi w oparciu o własną autentyczność i swoje wartości. Nie musisz nikogo udawać, aby osiągnąć sukces. Wręcz przeciwnie – to Twoja osobowość jest kluczem do sukcesu!
Dowiedz się, jak zostać naturalnym sprzedawcą i stwórz relację WIN-WIN z klientami. Postaw na autentyczność, zwiększ wyniki i rozpędź swój biznes!
Jakie problemy pomoże Ci rozwiązać to szkolenie?
- Niezadowalające zyski – dowiesz się, jak w naturalny sposób zwiększyć sprzedaż i zarabiać duże pieniądze.
- Brak skutecznej komunikacji z klientami – dowiesz się, w jaki sposób prowadzić rozmowy, aby zachować autentyczność i jednocześnie zyskać sympatię klientów.
Nauczysz się również rozpoznawać konkretne typy osobowości, dzięki czemu nawiążesz skuteczną rozmowę z każdym typem klienta i dopasujesz odpowiedni sposób komunikacji oraz przekazu. - Brak umiejętności prowadzenia rozmowy handlowej – w czasie szkolenia poznasz naturalny rytm rozmowy, dzięki czemu odnajdziesz się w każdej konwersacji handlowej i zakończysz ją z powodzeniem. Bez żadnego stresu i zastanawiania się, z których technik skorzystać.
- Trudności ze zrozumieniem prawdziwych potrzeb klientów – określenie prawdziwej potrzeby klienta to klucz do sukcesu. Wiesz wówczas, czy Twój produkt odpowiada na jego potrzeby oraz oczekiwania.
Jeśli tak jest, to zyskujesz zadowolonego i pełnego satysfakcji klienta. Na szkoleniu dowiesz się, w jaki sposób definiować te potrzeby i określać motywacje swoich potencjalnych klientów. - Zmęczenie sprzedażą – jeśli nie czujesz satysfakcji dzięki sprzedaży, masz wrażenie, że się w tym nie rozwijasz i zajęcie to zaczyna Cię męczyć, to koniecznie weź udział w szkoleniu.
Dzięki wiedzy Fryderyka Karzełka dowiesz się, co zrobić, aby na nowo rozpalić w sobie ogień sprzedawcy i jak zachować autentyczność oraz własne wartości. Dzięki temu sprzedaż stanie się czymś, co będzie wpływać na Twoją osobistą satysfakcję i poczucie spełnienia. Jako przedsiębiorca zaczniesz sprzedawać swój produkt w pełnej zgodzie ze sobą samym. - Brak konkretnej strategii sprzedażowej – działania sprzedażowe również wymagają strategii i zaplanowania kilku kroków do przodu, które należy na bieżąco weryfikować. Dzięki szkoleniu dowiesz się, jak zaplanować strategię sprzedaży swoich produktów i jak sprawdzać jej skuteczność.
Co zyskujesz, kupując to szkolenie?
Szkolenie ma charakter warsztatowy i składa się z 8 zajęć. Każde z nich jest przygotowane tak, aby uzyskać maksimum korzyści i wiedzy dla Ciebie.
Zakres tematyczny szkolenia:
- Wskazówki na start
To moduł w trakcie którego dowiesz się, jakie są kategorie sprzedawców, odpowiesz sobie na pytanie: “Czy dobrym sprzedawcą trzeba się urodzić?”, zrozumiesz ideę Sprzedaży Naturalnej oraz poznasz 6 prostych kroków, dzięki którym zdobytą wiedzę wdrożysz od razu w działanie.
Efekt: Rozumiesz już koncepcję i założenia sprzedaży naturalnej; wiesz, co robić, aby zdobytą wiedzę efektywnie wykorzystać w praktyce. - Elitarny zawód
To moduł, w trakcie którego zastanowisz się nad znaczeniem zawodu sprzedawcy oraz zrozumiesz swoje nastawienie w tej kwestii. To często niewłaściwe podejście lub błędne przekonania mogą blokować Cię przed zawodowym sukcesem.
Efekt: Masz świadomość na temat własnego odbiorcy zawodu sprzedawcy; wiesz, jakimi przekonaniami się kierować, aby nie blokować się na polu zawodowym. - Dlaczego Sprzedaż Naturalna?
Podczas tego warsztatu poznasz skuteczne i uniwersalne techniki sprzedażowe. Poznasz zasady aktywnego słuchania oraz nauczysz się zadawania trafnych i skutecznych pytań – niezastąpionych w procesie sprzedaży i rozmowy z klientem.
Efekt: Znasz praktyczne, uniwersalne i skuteczne metody sprzedaży, bez stosowania żadnej manipulacji. Dzięki uniwersalności możesz wykorzystać je w każdej sytuacji, bez względu na to, jaki produkt oferujesz i z jakim typem klienta masz styczność.
Dodatkowo, techniki te jednocześnie nie wykluczają Twojej autentyczności. Możesz stosować je zgodnie z własnymi wartościami i pozostać sobą. - Wirusy, korzyści i Excel
Temat ten pomoże Ci lepiej zrozumieć pułapki Twojego umysłu; dowiesz się również, jaki jest współczesny klient oraz sprzedawca. Nauczysz się określać prawdziwe problemy klienta, dzięki czemu przeprowadzisz skuteczną rozmowę sprzedażową.
Efekt: Potrafisz określać prawdziwe problemy i potrzeby Twoich klientów, czym zwiększasz szansę na skuteczną sprzedaż i pozyskanie zadowolonych klientów. - Definicja Sprzedaży Naturalnej i komunikacji
To moduł poświęcony przede wszystkim zrozumieniu zasad komunikacji. Dowiesz się, jak wygląda naturalny rytm rozmowy, jak przebiega proces komunikacji oraz jakie znaczenie ma to, w jaki sposób przekazujesz swoje treści.
Efekt: Rozumiesz, jak działa komunikacja międzyludzka, dzięki czemu możesz bez trudu prowadzić rozmowy ze swoimi klientami. - Tryb awaryjny
To moduł, w trakcie którego lepiej zrozumiesz rolę przekonań – automatycznych myśli, które posiada każdy z nas. Zrozumiesz, w jaki sposób na cały proces sprzedaży wpływają zarówno Twoje własne przekonania, jak i klienta.
Zrozumiesz również wpływ emocji na proces komunikacji i nauczysz się zarządzać swoimi tak, aby mieć je pod kontrolą w trakcie rozmowy sprzedażowej.
Efekt: Masz wysoką świadomość odnośnie tego, jakie mechanizmy wpływają na cały proces rozmowy z klientem. Dzięki temu potrafisz lepiej panować zarówno nad sobą, jak i nad całą rozmową. Możesz przejąć w niej inicjatywę i zwiększyć szansę, na zakończenie sprzedaży sukcesem. - Dekalog Komunikacji – klucz do sukcesu
Poznasz Dekalog Komunikacji i opanujesz kluczowe kompetencje, dzięki którym poradzisz sobie w każdej rozmowie.
Efekt: Potrafisz się efektywnie komunikować i podtrzymywać rozmowy. Pogłębiasz swoją wiedzę z zakresu aktywnego słuchania i zadawania trafnych pytań. - Sytuacja wyjściowa w sprzedaży
W trakcie tego warsztatu nauczysz się rozpoznawać nastawienie, z jakim klient podchodzi do Twojej oferty. Dowiesz się, kiedy jest zupełnie “na tak”, kiedy jest zdecydowanie na “nie”, a kiedy nie jest do końca pewny swojego stanowiska (np. waha się).
Efekt: Dzięki temu wiesz, jak odpowiednio zainicjować i poprowadzić rozmowę, aby zakończyć ją sukcesem. - Zachowania
To moduł, w trakcie którego nauczysz się rozpoznawać konkretne typy i profile zachowań. Dzięki temu będziesz wiedzieć, z jakim typem klienta masz styczność i w jaki sposób z nim rozmawiać.
Efekt: Potrafisz się porozumieć z każdym klientem.
- Zasady telefonowania
W trakcie tego modułu poznasz wszystkie reguły, które pozwolą Ci przeprowadzić skuteczną rozmowę telefoniczną. Dowiesz się, co warto przekazać za pośrednictwem telefonu, a z których informacji zrezygnować. Jeśli masz lęki lub obawy przed telefonicznym kontaktem z klientem, to w trakcie tego warsztatu nauczysz się, jak sobie z tym radzić.
Efekt: Potrafisz prowadzić skuteczne rozmowy handlowe za pośrednictwem telefonu. - Rozmowa handlowa
To warsztat, w trakcie którego przejdziesz krok po kroku przez wszystkie etapy prowadzenia rozmowy handlowej – od jej umówienia po samo zakończenie.
Dowiesz się, jak określać prawdziwe potrzeby i motywy klienta, jak duże znaczenie ma Twoja postawa i cała mowa ciała; dowiesz się, jak zbudować relację z klientem oraz jak zdobyć od niego rekomendacje.
Efekt: Prowadzisz biznes jak rasowy przedsiębiorca – potrafisz efektywnie sprzedawać, budujesz relacje ze swoimi klientami i dbasz o własną rozpoznawalność oraz zdobywanie poleceń.
Agenda
DZIEŃ 1
10:00- 18:00-18:30 – warsztaty
DZIEŃ 2
9:00 – 17:00-17:30 – warsztaty